stan med min vackra fruu <3

heejheej

har vart i stan idag med min fru skulle träffa min älskling idag men det blev ändrade planer :( han mår dåligt och spyr hemma wää krya på diiig habibi! <3

jaja gick runt i stan från halv 3 och kom hem nyss e skit trött, shoppade lite åt på donken hade kul och kom hem!
Köpte ett par jeans och ett linne båda från bikbok! e nöjd! kanske ska byta strolek på linnet S va tydligen för stort! så det blir XS imorgon kanske, åt på donken o sen åkte heem :) frugan köpte ett linne från monki bara skit snygg!
ska kolla på film eller nånting nuu hejdåå


linnet som jag köpte

jeansen. Sexiga strumpor va?

HAHAHA står helt cp men men jeansen bakifrååån

Kommentarer
Postat av: I

är inte dedär mina strumpor? HAHA

2011-09-24 @ 01:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0