skriva av mig lite

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej ooh or´kar inte...
jaja, i onsdags så va ja på kryssning me några kusiner, va ganska kul, eller helt ok faktist o idag va jag i haninge c me mamma en stund o sen så mötte jag ilane, åkte till en kompis som fixade ilanes naglar, har ingen bild på dom nu men ni får den senare! åt på donken idag också så ja känner mig tjock nuuu hiohiohiohohiohhio
imorgon blir det kanske nynäsham o senare e ja o min familj bjudna på middag hos en kompis.
ja mår ingen bra för att jag SAKNAR nån skit mycke :(
nästa fredag så!!! jajaa ska gå o sova nu hejdå o godnatt sötisar!

JUSTE JAG RÅKA RADERA ALLA KONTAKTER I MIN MOBIL SÅ SMSA MIG MED ERT NAMN! NI SOM HAR MITT NUMMER O LÄSER DET HÄR!


sliten o trött... med mimmi pigg tshirt HAHA seeexigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0