nanana speeexfoto idag!

heeellluu

sorry för att jag inte har bloggat, har inte pallat och har haft mycket plugg också!
jaja i tisdags såå hade vi skolfoto, vet inte varför vi inte fottade... vi gjorde det alltis förut men vi gör inte det längre hah vet inte varför men hoppas min fru har några bilder från skolfotot, jaja idaag såå var det spex :D hihih
våran klass e så fkng tråkig o ville ha sport tema -.- såå mobbat men men what to do, ja va en lat och tjock fotbolls fan som satt o hejade på BARCA :D hahah aah, bilder kommer imorgon hoppas jag :D hihi jaa just nuu så sitter jag med en massa kusiner ooo snackar om allt möjligt, e skit trött vill bara sova wää, e skit mätt också oooh vill sova, jaja ska sluuta tjataa hhohoho, bloggar imorgon oo ja lägger in bilderna ocksåå godnatt sötisar <3


just nu HAH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0