jag bloggar när jag har tråkigt

jag haaar trååkiiiiiigt :D hohohohooho
aah vet inte vad jag ska skriva, men men imorgoon börjar jag kvart över 8 såå jag måste vakna halv 7 oo gå ut här ifrån halv 8, jobbigt va? aah slutar halv 2 eller halv 3 kommer inte iihåg, iallafaall imorgon ska jag till skolan o sen så e vi lediga onsdag,torsdag,fredag,lördag och söndag :D chill va? oo sen ska jag till skolan måndag tisdag o på onsdag e det kryssning med släääkten! aah rooligt roligt, matte prov också snart, de e mindre roligt.
har sjukt ont i huvudet oo i kroppen oooh överallt.... ska stänga av datan, ta bort sminket gå på toa, borsta tänderna, byta om oo lägga mig i sängen o lyssna på musik, oo messaaa med min älskling.
jaaalllaaa goodnatt alla, söta, fula, fina, snygga, dryga, tjocka, smala, långa, korta ooh whatever... körde issam style! (min kusin)

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: ILANE IDIOT!!

Hoootcheey mama, ya kafshe man ser din lebas!!

2011-09-06 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0