stressad..

hejhej

Igår så orkade jag inte blogga var trött och jag hade inte gjort så mycket.
min fru kom o sov över hos mig igår, det var rooligt, ganske länge sen också, vi kollade på film (prom night)
o sååå¨åt vi o drack cappuchino :D hihi jäätte mysigt! senare så åkte ja till mediamarkt o kollade runt me pappa.
sov ganska tidigt också, oo idag har jag haft panik har skiit mycket den här veckan o nästa vecka en massa prov och inlämmingar :( ooh skrev ner allt o det var skit mycket, och på tisdag o onsdag är det öppet hus på två olika gymnasium, måste gå ett måååsstee!! aah ska äta middag nu!
fan vad tjatig jag känner mig som snackar om äckliga skolan hela tiden men jag mååste skriva av mig här hahaha gnäller redan för mycket hemma hihi jaja heeejdååå


igååår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0