vädret gör en deppig

hejheej
kom hem klockan 3idag för att vi skulle inte ha nån spanska! (y)
började 10 i 10 med idrott, va på skit dåligt humör på morgonen men sen bleev de bra igen!
hade idrott vi körde styrketräning, och sen fick vi ge varandra masage! :D haha sköönt var det! jag gjorde masage till andreas och han gjorde till mig och hela klassen gjorde också så :) efter det så böt vi om och sen så var det lunch, vi åt korv med potatismos! sen så hade vi engelska de va chill, vi hade ett förhör typ eller läsförståelse grej sen så skulle vi snacka en del, men de gick braa :) sen så fick vi sluta 10min tidigare och patrik (spanska lärare) kom och gav oss hemläxa typ istället för att gå på spanskan idaag :D hihi sen så åkte jag hem! och snart ska jag kolla på big brother och sen får jag plugga! jalla hejdå!
ILAEN DIN IDIOT, VÄNTA BARA SKA OCKSÅ LOGGA IN PÅ DIN!!!!!!!
den här sitter jag nu o äter på ! heheeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0