trööööööttt

hejhej
ligger i sängen e sjuuuukt trött kanske för att jag inte kunde sova igår och vaknade halv 7 idag :(
jaja idag så började jag 9 vi hade SO i 1 timme och sen så hade jag bild, blev nästan klar med mitt arbete så de e bra! sen så var det lunch, det regnade så vi stannade inne i skolan, sen så hade jag spanska, och sen teknik klockan 2 slutade jag! skönt. Jag kom hem och sen såg posten och jag ska få en ny data :D hihi yaaay!!
jag o familjen åkte o handlade lite grejer och sen så kom vi hem, idag ser jag ut som bajs! alltså när jag kom haha. när jag kom hem så tog jag på mig mjukisar och en tjocktröja såå skönt! e jätte trött kommer att somna medans jag skriver. Det här inlägget skulle komma fram igår :-o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback