sooorrry

heelloo

förlåt för att jag inte har bloggat men har inte haft lust, meen nu tänker jag blogga :D
hehe igår så satt jag från klockan halv 3 till klockan halv 8 o pluggade men där mellan så satt jag vid datan en stund haha men sen så fortsätte jag att plugga, när klockan blev 8 så åt jag middag och sen så gick jag in och duschade när jag kom ut från duschen så torkade jag mitt hår och plattade det! :) efter det så pluggade jag meer... wä höll på att dö igår men jag överlevde! idag så började jag klockan kvart över 8 försov mig så jag va tvungen att ta bussen som gick hel, kom till skolan och då hade jag teknik det gick bra sen så var det SO i 2timmar typ ooh skit jobbigt ooo sen så var det mentorsträff och sen så slútade vi runt 12 åt lunch och gick till haninge c skulle köpa ett par jeans eller chinos men hittade inte -.- såå tänkte på att köpa en lång klänning :D efter det så följde jag med min fru till jordbro c för att hämta ut ett packet sen så gick jag hem. ooo idag e det freedag vet inte vad jag ska hitta på men de blir något iallafall :) jalla heejdåå



just nuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0