skolavslutnings klänning KLAR!

hejhej

kom hem för en stund sen faan va trött ja e!!!
jaja började 10 i 10 med idrott men vi snackade betyg så de va ingen vanlig lektion. efter det så gick jag oo tjejrna till haninge centrum köpte skolavslutnings klänning, kör med något enkelt men fint det här året orkar inte fixa mig skit mycke för bara en timme lixom. hööh bild på klänningen får ni senare :) sen så var det engelska hade engelska prov och det gick bra. sen så kollade vi på en tecknad film haha skit bra! sen så hade vi 40min rast så gick upp till filmkedjan och köpte choklad! sen så var det spanska efter en liiiten stund så gick vi upp till bildsalen va en stund där med silvana o bronaia sen så åkte jag hem! oo nu e jag skit hungrig så ska äta nuu hejdååå!! :D


höööhhööööö bättre bild seen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0