pluuuuuuuuuuggg

hejhej

omg haar pluggat i över 3timmar, blää har gjort klart hela NO:n e nöjd med den nu!
har redan börjat med SO:n ska bli klar med den idag och efter det ska jag göra klart SO fråhorna och sen hemkunskapsfrågorna! det ska jag göra idag! och sen på kvällen ska jag läsa ihjäl mig snabba cash! måste komma till sida 200 idag! ligger efter med boken :( ja som ni ser så ska jag bara plugga idag! :( tråkig lördag va?
och imorgon blir det samma sak! ska göra klart allt F*** plugg den här helgen så att jag inte behöver vara stressad nästa vecka. Om vi överlever idag! :( jaja ska fortsätta plugga nuu hejdåå!!


kolla ´vad mycke jag har att göra oo allt ska vara klart nästa vecka -.-
5inlämmningar 2prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0