MYCKE PLUGG

heello

ooh kom nyss hem från skolan, eller ahh från min fru, började kvart över 8 idag med mentorsträff sen så var det SO sen bild gjorde redovisningar de gick bara bra! sen så var det lunch och då hände en massa, blää sen så var det spanska sen så var det teknik, seen så slutade vi klockan 3 åkte hem med min fru för att plugga, jag har typ 10 fkng inlämminingar nästa vecka ooh kommer att dö om vi inte dör på lördag HAHA, jaja pluggade hos min fru från 3 till halv 7 typ, ska snart plugga ännu mer och sen blir der kaaanske middag, e inte på bra humör just nuu såå vill inte äta! imorgon e det idrottsdag typ och dåå valde jag sydpolen, oooch jag kan inte för att jag har mens ooh wää :( får sitta hemma o plugga istället :(
bläää hejdå!


just nuu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0