långt inlägg hiihiii

hejheeeej nuu ska jag berätta om mina dagar som jag inte har bloggat på hehe, fredag: så åkte jag till stan vid 3 tiden, i tåger så mötte jag ilane :) vi åkte till stan och gick runt lite ilane shoppade lite vi åt och hade kul, vid 7 tiden så åkte vi tillbaka till nynäshamn och så var vi framme vid halv 9tiden för att vi gick till ica för att jag va sugen på choklad haha :D jaa, vi åkte hem till ilane och chillade! Lördag: Jag sov ju över hos ilane så vi sov sent i fredags, vi vaknade vi åt frukost vi kollade på tv och aah chillade med livet haha, vid halv 5 tiden så började vi fixa oss inför valborg! vi skulle till en fest i nynäshamn där sean banan skulle uppträda :) såå vid kvart över 8 tiden så gick vi ut, vår kusin kom med oss och hans kompis, när vi va på väg dit så mötte vi några som jobbade vid området allstå som "lugna gatan" vi frågade om dom kunde skjusa (stavning) oss dit, och sååklart så gjorde dom det :D hehe de va fett kallt, jaja vid kvart i 9 tiden så var vi framme, det började lite segt men sen så började alla dansa :D mina 2 andra kusiner kom så det blev extra kul! vi dansade såå jävla mycke så de inte går att förklara haha men de va skit kul, vid halv 12tiden så kom sean banan o uppträdde, vid halv 1tiden så började vi gå hem, och vi valde för att GÅ hem istället för att åka tåg haah de va jävligt najs! JAG HAR SÅÅ JÄVLA ONT I MINA HÖFTEN går som en cp ^^ men men jaja vid halv 2 tiden så kom vi fram hem, jag o ilane åt apelsin och drack MYCKE vatten! vid 3 så sov vi typ haha va skit trött!, Söndag: vi vaknade ganska sent vi åt frukost, och chillade bara, vid 4-5 tiden kom mina föräldrar till nynäshamn och hällsade på alla kusiner, och sen vid halv 10 såå åkte vi hem. kollade på tv lite och sen gick o sov :) tar måndag senare orkar inte skriva nån mer iiih jallla hejdå!
min kamera va dålig så tog bara ettt foto på sean banan :) juste jag såg hans rumpa HAHA vad vit den e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0