huuungrig!

heelllooo

åt nyss mat och den känns skönt!! va så jävla hungrig meen nu e det bra :D
hihi idag så började jag klockan 9 jag började med matte i 2 timmar sen så var det lunch, vi åt och sen gick upp till centrum och köpte glass o satte oss i solen :) sköönt älskar vädret alltså och imorgon blir det varmare iih
jaja efter det så hade jag NO i 2 timmmar typ gick till haninges biblotek och pluggade där, sen så gick jag o bronaia till haninge c och gick lite runt :) sen så hade vi svenska och vår lärare skulle läsa en bok till oss men istället så snackade hon om att hon var gammal HAHA så hon läste aldrig boken haha sjuk hon e, sen såå var det arabiska lektion. slutade klockan halv 5 och sen så åkte jag hem! och åt mat! haha måste plugga nuu hejdå!


bronaia som håller på med ett tuggummi haha

isak o egon som alltid ska härma en när man pratar -.- haha sjuuka killlar!

i bibloteket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0