hatar måndagar!

heeelooo
nu ska jag berätta om min dag idaaag :D
började klockan 9 fast kom fram halv 10 haha för att jag inte hann med  40bussen
jaja åkte till skolan hade matte i 2 timmar troro jag, sen så hade jag NO och seeen lunch och sen NO igen, vi jobbar med människo kroppen  nu och idag så kollade vi på en fakta film om hjärnan, haha alltås sånt e fett intresant!
jaja efter de så hade vi svenska GRAMATIK..... skjut mig! men de va lätt vi slutade 4 men jag o några andra va tvugna att stanna för att vi skulle redovisa en cp bok, så vi slutade klockan halv 5, efter det så åkte jag hem, och kollade på big brother, och snaart ska jag in o duscha, efter jag har duschat så ska jag plugga på engelska! jalla hejdå!
en bild från i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0