Grattis Amanda!

hejheej

ooh e skit tröött!! kom nyss hem, va i tyresö med mina flickor! amanda fyller år i dag eller ahh imorgon, så hon gjorde en liten tjej middag :) åkte här ifrån 3 kom fram 4 vi åt grillade skrattade musik o allt de va skit kul vid 7tiden så gick vi ner till stranden eller vad det nu va. vi tog med oss en engångs grill och marsmellows :D vi satt på bryggan och åt och snackade om allt o alla! skit skönt o kul, när klockan blev kvart i 9 så åkte jag silvana o bronaia hem och då kom vi fram hit kvart i 10 typ :) ne men kuul var det! :) vi grillade kyckling och kött sen så åt vi chips och sen efterrätt jaa en massa mat! haha så magen e svullen nu.. ska kolla på the simpsons filmen nuuu hejdå :)

(min bluetooth fungerar fortfarande inte -.- ooh men lägger in bilder från idag så fort jag får dom av alla :))


ni får en gammal bild istället haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0