bullar

heeelloo


kom hem för en haalv timme o jag e skiit trött som vanligt!
jaja idag så börjde jag klockan 9 med matte sen så var det NO sen lunch, på lunch rasten så gick jag amanda o elin till haninge c amanda köpte kajal och jag köpte klänningen! hihi efter det så gick vi till bibloteket och där va bronaia o silvana som va inne på facebook haaha vi skullle plugga på NO där och de gick ju bra... haha sen så vart det svenska lektion efter det så var det arabiska! klockan kvart i 5 så slutade vi seeen så tog vi 5 över bussen hem, silvana följde med mig hem för att hämta sin dolma som mamma hade sparat till henne hahah hon älskade det! :D sen så gick hon och nu sitter jag o äteeer :D hihi sa nyss till pappa att hämta choklad till mig! de e ett måste när jag har mens hahah jalla heeeejdå måste plugga på spanskan senare sååå hejdå!


mina bullar som jag gjorde i fredags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0