wääääää :(

hejheeej

igår kom min fru hem till mig, och kan ju inte sitta o blogga hela dagarna med henne ^^
jaja, i går kollade jag o min fru på the unborn :) den va bra, och sen så gjorde vi en massa andra grejer :)
idaaaag ska silvana hem :( men innan de så ska jag o silvana lämmna min lille syster till en födelsedags kallas
och sen går hon hem o jag kommer oxå hem, min kusin ska oxå komma idag o sova över såå de blir kul :)
men jag kommer att sakna min fru :( men men vi kommer att träffas på måndag igen ;)
WÄÄÄÄ :( jag lyssnade på världens bästa låt :( skiiiiiiiiiiiiiiit bra :(((( hahahah börjde gråta för att den va så sorlig :( skit bra!!!


ASSSO KA DE VA NÅN BÄTTRE?!?!?!!? WÄÄÄ BÖRJAR FÅ TÅRAR NUU MÅSTE STÄNGA AV DEN :(((((((((
<33333333333333333333333333


1år o 4månader med min fru :* <33333
och vi har kännt varandra i snart 7 år o mer ska det bli BÄSTA ÅREN :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0