vart ute med nancii

heeeeloo

sitter o snackar med min fruu, och vi snackar om vilken färg på bhn jag ska ha imorgon hahaha
tror det blir vit eller rosa :D haha, men nee kom nyss hem va ute med nanci och det är  SKIT KALLT
mina händer blev röda för att ena handen höll jag i mobilen (snackade med silvana) och den andra handen höll jag i kopplet, såå aah :D I MORGON BLIR DET MJUKIS FÖR MIG :D älskar mjukisar det äör såå skönt med dom :D höhöö och så blir rumpan feeett stor haha, på vägen såg vi en hund och såklart så va hunden tvungen att slicka på nancis Fitt* hähä tänk om vi människor gjorde så?? omg hahahha jajaj ska kolla på film eller nåt :D hejdå


omg vill ha nuinununununununu :((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0