soooooorry :D

hehe sorry för att jag inte har bloggat på hela dagen men har vart i stan med mamma såå det blev en ledig dag för mig från skolan :D skit skönt, men ska inte till skolan imorgon heller e förkyld och min hals gör ont som faaan
men men jag o mamma åkte till stan vid 10 tiden vet inte varför så tidigt men men :D vi gick runt och sånt mamma köpte en massa kläder smycken osv.. och jag köpte bara ett par långa mörk bruna uggs och jeans leggins :) och sen såå åt vi på donken hehe, vi skulle kolla på bio men mamma ville se skräck men alla började sent och vi kunde inte stanna så länge så det blev inget bio men hade sjukt kul :) haha första gången på 3år  jag o mamma går ut o har kul tillsammans, upptagen mamma? japp! jaja ska kolla på en film eller nåt :) heeejdåå


orkar inte ta bild på jeans legginsen hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0