såååå snygg!!!

hejhej

kom nyss hem, lämnade min lille systers kommpis hem för att hon vågade inte gå hem, så jag va snäll o följde med henne (a) just nu sitter jag o messar med nåra :D meys skulle ha kommit men hon har inte sagt nåt än "/ vet inte vad som har hänt, men får väll vänta. jaja snart ska jag kolla på en film och tror det får bli                "the notebook" :) silvana säger att jag kommer att gråta så vi får se haha, såå ni bara vet så e jag skit känslig mot sorliga låtar,filmer,bärettelse,böcker,bilder osv... :p hahaha asso jag fick tårar av en bild, de va en liten kyckling bebis som ropade på sin vänn jimmy och gissa vad han va :( ett stekt ägg :( asso fett synd :(
haha jag fick TÅRAR o silvana dog av garv -.- de e fan synd!! :(
jaja ska kolla på film nu hejdå :)


hahahaha jag idag  efter på att ha lyssnat på låten "no promises" :( skit sorlig :(
haha de synns att jag har gråtit? elr ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0