pluggaaaaaaaa


hejhej


blev nyss klar med plugget och det känns skönt!! :D
har lyssnat på mussik i typ 3 timmar hahah :D
jajaj idag hade vi matte och de va skit tråkiiigt som vanligt -.-
och eda e tvungen att bråka med mig, aah sen hade vi lunch och sen NO och de va drama med eda igen -.-
seen hade vi svenska en stund, vi ska läsa böcker, och sånt skit hahaha jag skrev "skolan suger piiiip" på mitt svenska häfte sen min svenska lärare såg de och då skrev hon på samma papper vad synd att du tycke det kram michaela hahah jaa :D seen hade jag o bronaia arabiska, efter det träffade vi malin o silvana och sen gick vi till donken o  åt va skiiit hungrig :( jaaah, när jag kom hem ¨så började jag plugga på engelskan och sen på spanskan

LAAA TRASEROOOOO  haha alltså RUUUMPAAAAHH  :D
jaja ska hjälpa min bror med en grej på facebook hejdå :)


jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0