lagar maaaaaat!

hejhej

satte mig nyss på soffan! jag o pappa lagar mat ! :D de blir biff och kokt potatis med brunsås :D alltså hemma gjorda biffar :D hähä skit gott smakade det! ^^ e skit hungrig men måste vänta på mamma som kommer om en halv timme -.- blää men men familje lunch/middag :p HAHAHAHAH min lille bror snackar med mamma på telefonen de här e dom

david: aa vi åkte till game stop
mamma: jaha vad gjorde ni där?
david:´vi köpte ett wii spel :D
mamma: jaha, men ni köpte en nyss -.-
david: jaa men man kan ju inte spela samma spel hela tiden ? :O
mamma: jaja jag komer om en halv timme
david: aa okeej
mamma: jalla hejdå
david: MAMMA!
mamma: vad!?!? :O
david: eeeh.... juste.... AAAJ
mamma: vad häde !?!?!
david: jag gjorde illa mig med telefonen
mamma: haahahaha idiot
david: aaaj här får du pappa


hahahahaha de va mammas o davids konversation :D


jag o ilane när vi sminkade oss inför nyårs festen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0