hehe...

heejheej
sorry för att jag inte har bloggat men har inte pallat :D höh
igår såå kom mina kusiner hem till mig dom va typ 18st först fikade vi sen satte på skit hög musik sen så åt vi meze :D haha alltså alla drack och åt chips,nötter osv... :D sen sååå blev alla fulla haha skit kul att kolla på dom när dom e fulla!! sen så åt vi middag och gissa när vi åt middag... :O klockan 10 över 1 haha alltså på natten
jaa dåligt men men efter det så drack alla te och åt kakor och sånt, sen så flippade dom o örja dansa och sen så började alla att fixa sina sov platser :D 2st sov i mitt rum, vi sov vid 4 tiden eller aa dom men jag satt o messade tills halv 6 ^^. och sen på morgonen så åt vi frukost och alla började att åka hem :) och nu sitter mina syskon och spelar wii pappa sover o mamma stå i köket och jag ska kolla på en film nu hehe jaja bloggar senare hejdå:)


höhöh ^^ miiin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0