haaaloooj

hejhej

har nyss plattat håret och det känns skönt :D :D älskar mitt hår när de e plattat!
jaaa idag har de vart en låååååååååååååång dag och har vart trött hela dagen men inte nu e skiit pigg :D
ni vet med hög musik och allt :D hehe, jaja nu ska jag berätta om min tråkiga dag :D
började klockan 9 och vi hade matte i 2 timmar typ och sen så hade vi lunch vi åt och sen gick vi till centrum köpte macflurry (stavning) toblerone :D skiiiiiit gott ! :D sen såå hade vi NO vi skulle typ labba och sen va de det andra gruppens tur så vi andra fick chilla i 1timme typ :D sen såå hade vi svenska och vi fick lääsa i en och en halv timme haha jobbig men faktiskt skönt och vi hade lampan släckt :D skönt skönt :D
sen så hade jag o bronaia arabiska en stund och sen så mötte vi silvana och serwan så vi gick till bussen tillsammans :) och sen kom jag hem typ halv 6, när jag kom hem gjorde jag en stor sallad och en macka :D
och sen så plattade jag håret och nuu dansar jag :D hähä heeejdåååå


skiiiit gott

min middag :)

juust nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0