aah..

heejheej

e skit trött och mätt haaha, jaja nuu ska jag berätta om min cp dag
först såå hade vi matte gjorde provet och de gick ganska bra, sen så hade vi No ännu tråkigare, och sen svenska
och sen arabiska efter det så gick jag bronaia och silvana till donken och åt för att vi va skit hungriga såå aah,hehe tjooooocka tjejer! jaja sen såå kom jag hem, och då  snackade jag o mamma om min födelsedag, jag fyller ju år nästa vecka på tisdag blir 15år :D haha men längtar inte såå mycke kommer att va den sämsta födelsedagen, för några anledningar, jaja ska börja plugga på engelskan nuu såå hejdå!


ASSO AAAAAAAH VILL HA FKNG SOMMAR VILL HA SOMMAR LOOOOV NUUUUUUUUUUU :(((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0