aaaww :´(

Det var en gång en tjej som föddes med ett genestiskt fel. Hon var blind och önskade sig inge annat än att se världen, Hon sa till sin pojkvän"om jag kunde se så sklle jag gifta mig med dig" 1 vecka och 2 dagar senare så donerade någon sina ögon till henne, Hon kunde se. Hennes pojkvän frågade henne när dom skulle gifta sig. Tjejen såg att han var blind och lämnade han. Det sista hon fick höra av han vr i ett brev där det stog" okej älskling lämna mig om det är ditt val, men lova mig en sak.. Ta hand om mina ögon....♥"


Kommentarer
Postat av: ilane

FUCK YOU?!??!? VADÅÅ DU TAR ALLA MINA INLÄGG?!?!?!? :@@@@@@@@@@@@

2011-01-23 @ 01:11:37
URL: http://ilanealsaifyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0