2011 :D :D

heej alla

sorry för att jag inte blogga igår men vem vill sita vid datan på nyår -.-
haha jaja men ska berätta om min dag igår ;)
på morgonen så kom ilanes familj + en kusin sen så fixade jag min kusins hår lockade det :)
sen så kom 6st kusiner till mig och började fixa sitt hår och alt de där, och sen kom 6st kusiner till haha och började fixa sig ;p seeen såå började jag fixa mig elr aah ilanes mamma hjälpte och ilane :) först lockade jag det men de blev inte fint så jag plattade det helt :) sen såå åkte vi till nyårs festen vi va där från klockan 9 till typ halv 4 :) kul va det!  dansade åt mat och hade kul :D och sen va det nyår !! :D ;D
jaja hoppas ni får ett bra nyår och allt annat man ska säga eheheh ^^ ska duscha nanci nuu smutsig liten hund!
hejdå

bilder kommer senare min mobil e cp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0