sorry sorry sorry

heej förlååååååååååååååååååååååt för att jag inte har bloggat men har inte haft tid typ :D hehe
jajaj på morgonen hade vi teknik skiiit tråkigt, sen så hade vi SO fick mycke gjort. sen såå slutade vii :D vid 11.40 så gick vi upp till centrum alltså jag,malin,elin,amanda och bronaia :) vi gick och köpte godis och sån gott :D sen sååå åkte vi till silvana vi kollade på exorcisten och sen kollade vi på devil och liite av love happends hahah skit mycke men de va skit kul vi åt vi drack vi skrek vi prutta vi rapa och vii åt mer :D hahah sen så gick alla vi ut och kom till mig jag hämtade nanci och sen så gick vi ut elin och malin åkte hem och då va de jag silvana och amanda kvar, amanda skulle träffa nån så jag och silvana fortsatte gå lite och sen så gick hon hem och jag gick oxå hem DET ÄR SKIT KALLT! just de träffade på alejandro på vägen och hans systerson skiit gullig :D haha aa och nu ska jag äta! haha ee hungrig vet inte hur men d e e så :D hihi heeejdåå blogar senare idag :)

(alla bilder tog vi med silvanas kamera så har inga)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0