såå trött haha som vanligt ^^

hejhej

kom nyss hem, idag hade vi teknik men jag pluggade på SOon istället heehe efter det så hade vi SO
dom som skulle göra provet fick stanna och dom som inte skulle göra provet gick på teater och jag skulle göra provet så jag fick stanna :) efter de så åt vi lunch och sen väntade vi på eda (mentor) i en halv timme -.- fast att hon hade åkt hem -.- jaa sen så gick jag bronaia och silvana till centrum för att jag skulle köpa present till silvana och sen så skulle jag köpa tajts :) silvana skulle köpa kläder tills på lördag. bronaia gick med sin kusin och jag o silvana åkte hem till mig för att lämna min väska och hämta mina högtalare och nanci silvana ska låna mina högtalare till på lördag så de e därför jag tog dom :) aa sen så gick jag o silvana hem till henne och DÅ började vi städa heeeeeeeeeeela huset, haha jag som e så snäll och hjälpte till skit mycke :D efter typ 2timmars städning så drack vi jorgubbsmothie och åt chips och kollade på kipping up with the kardashians :D efter de så gick jag hem och nu sitter jag och snacka med ahmet på skype hahah  :D jaja bloggar senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0