plugg..plugg.. och MERA plugg..

hejhej

sitter och pluggar har gjort det ända sen jag kom hem och nu tänker jag ta en paus! hehe
idag gick jag inte på idrotten för att jag inte orkade sen så åkte jag till skolan vid halv 1 sen så hade vi engelska prov de gick bra fast att jag inte hadde pluggat :D hehe sen så hade vi spanska en stund, efter det såå gick jag och min fru till centrum för att hon skulle köpa en kjol och nagellack fråån h&m :) sen så gick vi till filmkedjan och köpte läsk och sen så åkte vi hem :D när jag kom hem så böt jag om och började plugga på SO har ju prov imorgon så aah nu e de plugg som gäller! jag pappa och silvana ska kanske till gymet idag men vet inte pappa sitter och fixar en grej och tror inte han pallar men vi får väll see :) jaja måste börja plugga igen hejdå!

(luktar kill deoderant fööör att micha spreja skit mycke på mig -.-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0