nanan noo promises

heejheeej
 
sitter i mitt rum och lyssnar på hög musik haha och messar ihjäl mig haha måste lära mig att använda min nya mobil juu :D hihi men de går bra :D pappa gick nyss till gymmet och nuuu har jag ingen som kan hjälpa mig med arabiska läxan -.- bra va? jupp :) imorgon börjar jag 9 såå jag vet inte om jag kommer att hinna blogga på morgonen men vi får se ;) mamma sa att hon kunde göra inbakade flätor på sidan så ska låta henne göra det till mig :) JUST DET SKA KÖPA HÅR FÄRG IMORGON :D ska färga håret ljusare  :D hihi äntligen men vet inte om jag ska slinga det eller färga hela men vi får se vaad mamii säger :) jaja ska fortsätta med att fixa mig haha t.e.x fixa naglarna kräm till benen osv.. :) hejdåååå :)


hihih ^^

loove yaa hmare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0