heeeeej...heeej alla

heejheej

haha förlåt för att jag inte har bloggat men har inte hunnit/orkat ^^
jaja, idag hade jag hemkunskap, chill lektion :D sen så hade vi svenska SKIT TRÅKIGT!
jajaj efter det så hade vi lunch vi åt sådara och chillade lite och sen hade vi matte 1timme men de gick snabbt
så vi slutade efter det så gick silvana,bronaia och jag till haninge centrum vi gick runt lite och sen så åkte vi tillbaka. silvana följde med mig hem hon va en stund hos mig och sen så följde jag med henne till, bussen
ASSO DE E SKIIIT HALT JAG RAMLA NÄR JAG GICK TILLBAKA :( ett ord bara AJ MIN RUMPA!
jaja ska snart duscha och sen ska jag plugga lite och seeen ska jag o familjen kolla på film :D jalla heejdåå ha e bra kväll hähä :D


jaag och min fru haah äslar dig älskling vi har vart gifta i nästan 2år!!!! :D imorgon ska jag köpa en födelsedags present till min fruu <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0