gick till skolan ialla fall ^^

heejheej


idag så vaknade jag klockan 9typ och då var jag i nynäshamn hos ilane klockan 11 så åkte vi hem men sen så kom jag på att jag inte hade min matte bok med mig och vi har matte prov  imorgon så jag va tvungen att åka till skolan igen så kom fram dit vid 12 precis efter det så hade jag spanska och sen ¨såå hade jag teknik
efter det så gick jag och bronaia till haninge centrum och gick runt lite och dåå SÅG JAG EN SKIT SNYGG KILLE OOH aa haha sen så åkte jag hem hämtade mina grejer och åkte till silvana och började plugga på matte :)
efter 2timmar typ så gick jag hem och nuu såå sitter jag och chattar med maitham :) jaja blooooggar sen hejdå


min bajs pose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0