cp blogg.se!

heej förlååt för att jag inte har bloggat men varje gång jag vill blogga så fungrer det inte!!! fick damp men nuu kan jag det :D hehe ska berätta lite om min dag igår o idag :)

först så åkte jag och familjen till heron city vi gick runt lite och sen så kollade vi på bio och filmen vi kollade på heter TRASSEL :D en skiiiit bra film haha och  det va i 3D  :) sen så åt vi i donken och gick runt lite till efter det så åkte vi till mina kusiner som bor i skärholmen vi skulle häsla på men till slut så sov vi över :) som alla araber gör när man e hos nån så samlas alla på vardags rummet och gamar i oss all mat man har framme haha :D så de va nice :) vi sov vid 4 tiden och vaknade igen vid 9 :) sen så åt vi frukost vi böt om och åkte till skärholmens centrum :) gick in till newyorker och köpte en tröja och jeans jacka till sommaren :D sen såå åkte vi hem eller vi åkte till länna och köpte ne ny mobil till mig :D yaaay haha en rosa mobil oxå ^^ har haft 4 rosa mobiler i rad nuu hahaha :D jaja sen så kom vi hem och åt lunch och snart ska jag ringa ilane och snacka en MASSA haha
jaja bloggar senare hejdå :D


den rosa har jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0