a walk to remember

heejheej


min fru gick nyss hem och hon glömde sin ipod -.- hahah smart!
jaja idag hade vi hemkunskap men ist för hemkunskap så pluggade vi på matte ist för att jag skulle ju ha matte prov senare idag :) aa efter det så hade vi svenska och sen så skulle vi göra nåt matte prov till komunen dom ville veta hur vi låg till och sån :) sen så åt vi lunch efter det så gick vi till ett stort rum (demokraten) och hade det riktiga matte provet de giick skiiiit bra :D jag fick 18/20 :D bäästa !! :D hih aa sen såå slutade vi, gick till gymet snabt och sen så åkte min fru med mig hem vi kollade på a walk to remember den va skit bra :)
och sen så snackade vi om paranomal actevity 2 (stavning) iih vill värkligen inte se den! har ju sett 1an och vill värkligen inte se 2an haha sen åkte hon hem :) och snart ska jag göra klart läsloggen som måste va klar ¨på måndag, jaja bloggar sen hejdå :)


en trött shahad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0