ute nästan hela dagen !

hejhej

hehe, sorry för att jag inte bloggade så bra idag heller men jag va typ ute hela dagen :p
åkte till handen med min fru vid 5 tiden vi gick till donken och åt glass haha sen så åkte vi tillbaka vi promenerade lite, sen så såg vi alejandro på vägen så vi va med han en stund :) sen så gick jag o silvana hem till mig för att jag skulle byta jacka (hade jeans jacka på mig) böt om till skinn jacka och halsduk :) sen tog jag nanci och fick ut med henne. sen så messade alejandro och sa att han också va ute med sin hund så vi träffades igen haha vi gick runt ganska länge, sen så gick jag till lill mixen och köpte 2st risifrutti eller hur de stavas :p till mina små syskon som ska på utflykt i morgon, aa sen så gick jag hem, :) just de när silvana o alejandro lämmnade mig, så gick jag över gatan sen så stannar en bil men en massa killar, sen dom drar ner fönstren och börja visla o sånt wääk äkckliga jävlar! haha men dom va söta HAHA jaja heej dåå


gammal!

HAHAH nanci idaaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0