SYDPOLEN!

hejhej

i fredags åkte jag till nynäshamn med min lille syster, åkte till mina kusiner :) vi gjorde inget specielt i fredags men i lördags, så åkte vi till sydpolen alltså vi ungdommar då haha. de va skiit kul ! och ooh man ska inte börja snacka om killarna! hehehe jaja vi badade och hade kul vi åt och sen så åkte vi tillbaka hem till nynäshamn vi gick till ica köpte taco chips dip sås ostbågar och läsk! vi gjorde en massa igår. vi va uppe till klockan 5 vi körde sanning eller konka vi lekte med lego vi åt vi tjuvringde haha ahh vi hade inget liv då! men de va kul :) idag så åkte jag o min lille syster hem tog 10 över 12 tåget hem! och nuu ska jag se nåt att äta för att jag e skiit hungrig haha  jalla hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0