SÖÖÖÖÖT

hejhej
siitter o snackar meed maithaam så sööt han e!!
aah, idag så åkte jag till skolan vi hade hemkunskap vi lagade nån psata med bacon hahah de giick bra men de blev för mycke pasta ^^ jaja efter det så hade jag svenska många hade inte läst klart en cp bok som skulle vara utläst idag haha jag o några till hade inte gjort det så vi fick sitta o läsa boken och sen så skulle vi stanna efter skolan på måndag klockan 4 -.- och redovisa cp boken! -.- jaja efter det så åt vi lunch och sen så gick vi upp till centrum
och satte oss och solade typ haha, efter det så hade vi matte, sen så åkte jag, bronaia, silvana, lukas, markus till gymmet och gymmade hahah, det gick skit bra! efter det så var vi ute och solade skit skönt! sen så åkte jag och silvana till skarpnäck för att hämta mitt prao papper seen så åkte vi hem! och ska snart stänga av datan och vara social mot familjen! jalla hejdå :*
shooorts idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0