sooooorry

hejhej

förlåt för att jag inte har bloggat men mina kusiner har vart här och jag kunde ju inte bara sitta vid datan eller huur haha :) jaja igår så kom mina kusiner och vi satt o åt skit mycke mat som mamma hade lagat, sen så åkte jag ilane och pappa o min farfar till min farbrors affär, vi åkte vid 5 tiden och sen så va vi där en stun vi åt choklad,chips och allt haha de e ju en mat/godis affär haha :D jaja pappa o farfar åkte hem och jag o ilane stannade med ilane pappa alltså min farbror :) vi va där till klcokan 10 sen så åkte vi hem, när vi kom hem så va det mer kusiner i vårt hus, de va kul. idag så kollade jag o ilane på film (Mirrors) den va ganska bra :)
vi fixade naglarna och chillade bara :) idag ska jag inte göra når specielt min fru kanske kommer sen så aah :) bloggar senare såå hejdå!


rosa naglar den här gången!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0