sooooool

hejhej OMG DE E FKNG SOOL I SVERIGE E DET MÖJLIGT??? kom hem för en stund sen. :) igår så kom min familj till nynäshamn så vi skulle sova över där igen :) på morgonen så gick jag o ilane till nixta igen och satte oss på bryggan asso de e fett mysigt! haha aah efter en stund så kommer inez och hennes syster dom va med oss och efter det så gick vi till ica tillsammans för att köpa en present till en kusin, när vi va där så kollade vi runt och sen så gick jag o ilane hem, vi åt lunch och sen så chillade vi runt 7 tiden så gick jag ut med zaid och inez vi gick runt lite och sen så gick vi till willys köpe glass och kom tillaka. vid 9 tiden så gick jag hem till ilane och dåå åt vi en massa maaat hahah, aah vid halv 2 tiden så kollade vi på film, (sidney wite) skit bra! aah och typ 3 sov vi. idag på morgonen vid 10 vaknade jag o min familj vi åt frukost och böt om, sen så hälsade vi på några kusiner och sen så åkte vi till bauhouse och handlade lite grejer, sen så åkte vi till willys och köpte MAAAT eter det så kom vi hem och nuu så fixar mamma tacos !! så ska gå äta nuu hejdå1!!!


(de går inte att skicka bilder -.- assssoooo fuuuck ooff)
försöker igen senare! hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0