skräck!

nåt som ni inte viste om mig e att jag HATADE skräck filmer, första skräck filmen som jag såg var the gruge i 5an tror jag och då blev jag traumatiserad kunde inte sova i mer än 2 veckor sov hos mamma o pappa hahah asso jag hatar den filmen, och nu helt plötsligt så ÄLSKAR jag skräck filmer har sett skit många skräck filmer och dom skrämmer inte mig, haha och de roliga är att det här med demoner exorcisten och sånt som en sant på filmerna, är att jag blir inte alls rädd av dom filmerna tänker inte ens på dom när filmen e slut haha men sen så e jag skit rädd från sånna filmer som e liknande av the grude alltså sånt som inte är sant hahah jaah de e jag de :) hatar att kolla på film själv de e såå tråkigt man ska alltid kolla på en skräck film med nån och sen dom andra drama och komedi kan man kolla på själv men alltid med nån när man kollar på skräck :D hehe hejdå!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, bilden som du har lagt upp på de här inlägget är min faster Carola Erixon, gå in på hennes fb sida så får du se fler modellbilder:)

2012-06-14 @ 16:32:52
URL: http://sexyybitches.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0