mina beeeeeeen!

hejhej
kom hem vid typ 5 tiden tror jag. Åkte här ifrån klockan 10 och kom hem 5 oooh mina ben dödar miig!
men jag fick allt jag behövde nästan! :)
stor ring: bikbok 40kr
magtröja: bikbok 149kr
jeans shorts: cubus 249kr
masckara: H&M 99kr
skärp: H&M 49.50kr
brun väska: H&M 149kr
hot pink beach klänning: H&M 99kr
DONKEN: 57KR ahaha
och glass!
och dääär gick mina pengar sluut :( nuu behöver jag bara skor!
vita höga converse och klack typ och gladiatorskor :D
hihi först så var vi i kista vi gick runt där ett tag och åt där sen så åkte vi till haninge centrum och fortsatte köpa saker där :) juust nuu ska jag chilla! hejdå bloggar senare!
cubus: 249kr
bikbok: 149kr
klänning: h&m 99kr
väska: h&m 149kr skärp: H&M 49.50kr
ring: bikbok 40kr
provade lite haha
och den häär masckaran 99kr h&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0