med min fru hela dagen!

hejhej

kom hem klockan 6 typ hiihi har vart ute sen klockan 11 :O jaja skönt och kul!
jaja idag klockan 11 sååkte jag och ´silvana till haninge c och åt mat i donken haha sen så gick vi runt och kollade på alla affärer hittade skiiiiiiit fina shorts!!!! doom ska jag ha dom va perfekta :D hihi på mååndag ska jag o silvana åka till skärholmen och haninge för att STOOR shoppa :D haha det behövs värkligen!
jaja efter att vi hade gått runt och kollat lite så åkte vi till jordbro igen, jag åkte hem till silvana och däär så köpte vi cola choklad och så åt vi popcorn medans vi kollad på film! det blev "the roommate" sjuukt bra film!
aah sen så gick jag hem :) juste fick låna min frus data så de e hennes data jag bloggar ifrån hehe :)
snart så kommer några kusiner soom jag ogillar typ.. haha ska chilla nu hejdå :) bloggar sen ;)


jag trooor att de va dom (tagen fron google)

ochdoom här skorna från h&m ooh måste ha!

en gammal bild på mig micha och egon hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0