cp teknik

hejhej
sitter i mitt rum och ska snart börja plugga! på cp teknik som ska vara inne imorgon -.- oooh hatar teknik såå jävla mycke! jaja, idag så gick jag inte på idrotten för att vi skulle simma och jag har mens så de fungerar inte!
aah så jag åkte till skolan klockan 12 när jag kom fram dit såå såg jag alla i klassen som jag hade saknat hälsade på alla, meen nån hade luft och trodde sig nåt så till den personen vill man inte snacka med! såå fuul jaja ska inte vara irriterad på den personen nu. Vi hade engelska och sen spanska vi fick sluta tidigare föör att patrik (gammla mentor)
hade kommit tillbaka från pappa ledigt och allt va kaos såå de va skönt haha! ska börja på cp tekniken nu hejdå<1 bloggar senare
just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0