CP FKNG VÄDER

hejheeej

idag missade jag två st bussar -.- bra eller vad? jaja så missade typ 1timme från teknik lektionen haha silvana o bronaia lurade mig, kolla dom va i skolan och jag väntade på tåget sen så smsar bronaia mig och säger " Shahad vi är i skolan och läraren är skit arg på dig, rektorn säger att han ska ringa din pappa nu :o :o :o asso dom vill inte säga vad som har hänt" jag bleev fett chokad för att jag hade inte gjort nått fel :O alla kommer ju försent i sina liv så de e helt normalt :o hahah sen ringde jag silvana och så förstörde hon allt med att skratta HAHA fail eller vad men men jag blev aprilad :D hahha sen så försökte några andra att lura mig men det gick inte :D hahha jaja efter tekniken så hade vi SO och jag hade ju SO prov idag och det gick SKIT BRA :D e fett nöjd!
ja efter det så slutade vi vid 11 tiden, så jag silvana och elin o malin åkte till stan,vi åt på en kina/thai resturang skiiit gott haha vi hade skit roligt :) efter det så gick vi runt i stan och kollade på¨kläder o sånt, sen så åkte vi hem vid 4 tiden och från och med idag SÅ HAR JAG INGEN SKOLA I 3 VECKOR SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!
ska chilla med musik nu hejdå :)

(bilderna får ni idag lite senare)


just nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0