wääääääää

har skrivit ett inlägg 3 gånger nuu och det fkng försvinner :@

uff pallar inte skriva om -.- ska skriva de för 3dje gången -.-

idag hade vi hemkunskap vi åkte till coop för att se priserna från vår inköpslista det gick bra, efter de så hade vi 2 timmars rast på den tiden såå fixade vi oss för att vi skulle ha skolfoto kvart i 3, sen klockan 2 så hade vi spanska i 45min efter de såå hade vi klass foto haha de va kul och seeen så åkte jag hem mina kusiner ska komma snart -.- och asso den här tjejen har 3 fkng irriterande små barn -.- dom håller på med nancii och förstör ALLT ! uff :(
ASSO DEN HÄR VECKAN E MIN OTURS VECKA ALLT HAR GÅTT SNETT OCH JAG HAR BRÅKAT MED PAPPA I EN HEL VECKA :( jaaja hejdåå


bild från igår :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0