uff har sett en död råttaa

hejheeej


hann inte blogga idag på morgonen för att jag vaknade sen och missade bussen ^^men men

 idag hade jag SO vår lärare ska sluta såå vi får en gubbe ist haha men han e skön :)
seen så hade vi engelska vi jobbade med några meningar sen hade vi rast jag amanda elin malin och saga gick till donken och åt där hehe sen såå gick vi till kics jag såg ett skitt fint läppglas som vaa röd skit fin ska köpa den ;D
sen hade vi matte skit tråkigt sen så hade vi SO igen sen såå hade vii bild och sen va de hämgång :D ska träffa melissa snart såå hejdå ;D AAA JUST DE DISIKIRADE EN RÅTTA IDAG SKIIIIIT ÄCKLIGT :( skit synd


skiiit synd :( R.I.P :(

dagens outfitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0