sorry sorry sorry

hahah heejheej (a)


förlåt för jag inte har bloggat på hela dan men har gjort en massa :P nuu ska jag bäretta :D

på morgonen åkte jag pappa lille bror o lilla syster och farfar till länna vi gick runt där en stun och sen så kom mina andra kusiner dit såå vi va där ett tag jag köpte leopard täcke SKIIIT FIIIIN  :D hehe efter de så åkte vi til biltema men jag o ilane och hennes mamma o 2 til gick till ica maxi ist :P där köpte vi bullar och kollade runt ba :)
sen såå kom jag hem klockan va typ vid halv 3 åt lunch och sen så gick jag till silvana vi skulle ha filmkväll elr vi hade haha mötte upp saga sen kom bronaia men amanda melin o elin kom inte dom kunde inte elr nåt men vi hade kul vi kollade på film (if only) men vi kollade inte på hela efter de så körde vi sanning elr konka hahah vi gjorde crazyy things ^^ hehe sen dansade vi och körde kareoke (stavning) och vi åt :D sen så gick bronaia hem  och sen lärde saga oss dansa haha jaag kunde elr hon sa de :D kan ialla fall magdans ^^ jaja ska va med familjen nuu hejdå :)


jaa såå ser de ut ;D bilderna från ikväll får ni i morgon för silvana har dom :)
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0