no, matte och chocklad :D

hejhej

kom hem typ halv 4 först hade jag hemkunskap vi fick fortsätta med vår 7 dagars meny och de gick bra o nästa vecka ska vi laga soppa :P efter de så hade i en 2 timmars rast så jag silvana o bronaia och amanda gick till centrum en stund vi gic till gina och där köpte jag en halsduk (visar sen) sen så gick bronaia till skolan för hon skulle ha föreldrar möte och efter bronaia så gick amanda för att hon hade tyska så då  var det bara jag och silvana kvar såå vi gick till bibloteket..... hhaha vi satt vid datan en stund och letade efter nån spanska bok som silvana letade efter :P sen så gic i tillbaka till skolan och vi gick och satt oss men hussein,ibbe,said,och mehmet elr vad han heter :P haha tror att han heter nåt helt annat men skit i :P sen såå var det spanska och sen så gic jag hem :D de va bara de jaja ska plugga nuu hejdå :)

 
jag i dag :)

min nya halsduk från gina tricot 99kr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0