Marabou!!!

heeejheeej


sitter o äter marabou och chattar med min kusin som bor i holland och en annan i i gtb SAKNAR ER GROOOOVT MYCKE!!!

haha nästa sommarlov ska jag o min kusin i gtb resa till holland till min andra kusin haha :D
i morgon börjar jag 9.50 har idrott sen 2 timmars rast men slutar 10 över 4 så de kommer inte bli så bra uppdatering :P hade NO prov idag de gick ganska bra faktist kommer iallafall VG hoppas jag (a) ^^ sen så hade ag arabiska men så länge jag o bronaia satt i cafeterian o satt vid min data o sen så kommer said som e med oss och sen så kommer hussein :D said gick såå de va 3 araber kvar hhaha de va kul i arabiskan sjuka araber säger jag bara :D ska byta om nuuu hejdå :)


SAKNAR ER !?!?!!? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0